Voorbereiding interview Doe mee! magazine

02-11-2015 18:01
Beste Juraini, 
 
In het magazine Doe mee! van Stichting MEE willen we graag een tekstje plaatsen over jouw websites www.vriendenvanjurainiwerktsamen.webnode.nl en www.vriendenvanjurainiwerktsamen.simpsite.nl. 
 
Ik heb nog een paar vragen voor je om het tekstje te kunnen schrijven. Die mag je per mail beantwoorden als je wilt, mag heel kort zijn - ik maak er een verhaaltje van. 
 
De vragen zijn: 
- Waarom heb je die websites gemaakt?
- Heb je ze zelf gemaakt?
- Is het al gelukt, heb je er nieuwe mensen door leren kennen en misschien zelfs een relatie door gekregen (ik las dat je dat graag zou willen)?
- Ik begreep dat je in een instelling woont, kun je uitleggen waarom dat zo is?
- Kun je iets vertellen over je beperking? 
 
Ik kan je ook even bellen om de vragen door te nemen als je dat fijn vindt. Ik zal je het tekstje ook nog sturen wanneer hij af is. En heb je misschien nog een foto van jezelf die we erbij kunnen plaatsen?
 
Met vriendelijke groet,
 
Marike Ooms
Redacteur magazine Doe mee!
 
Waardoor Juraini dit bericht beantwoord:
 
Hallo Marike
 
Hartelijk dank voor je mail! Ik heb de cliëntenwebsite ‘’Vrienden van Juraini werkt Samen’’ gemaakt, omdat k graag contact wilt leggen met andere cliënten van andere zorginstellingen. En ja, ik heb het zelf gemaakt, want ik heb heleboel websites en ik ben zelfs webdesigner/dj. Bij de vraag van is het al gelukt om contact te leggen met andere cliënten. Ik zelf hebt een iemand ontmoet, maar dan via Facebook; Marieke Olijhoek, zij woont bij de zorgaanbieder; Ons Tweede Thuis met zelfstandige appartement in Amstelveen.
 
Ik zelf woont bij Ipse de Bruggenlokatie Nieuwe Plantage in Delft, maar ik sta aangemeld om ergens anders te gaan wonen, bij Hofje van Pauw in Delft. En ik heb een verstandelijk beperking met autisme.
 
Daarnaast heb k ook een nieuwe vriendin ontmoet, nl. Yoni van Ekkendonk, zij is 23 jaar en ook met licht verstandelijk beperking met autisme, zij woon ook zelf bij Serverinus in Veldhoven, bij Eindhoven in de buurt. Daarnaast heeft zij ook een blog net als mij en wij zijn pas op 1 november 2015 gefuseerd en wij hebben onze blog samengevoegd tot Ferary van Ekkendonk met eigen nieuwe website: www.feraryvanekkendonk.simpsite.nl.
 
Groetjes, Juraini